Krupski Młyn: Udzielenie i obsługa kredytu bankowego na sfinansowanie zaplanowanego w bieżącym roku budżetowym 2013 deficytu budżetu gminy Krupski Młyn - kwota kredytu 870000 zł
Numer ogłoszenia: 178248 - 2013; data zamieszczenia: 07.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 54905 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Krupski Młyn, ul. Krasickiego 9, 42-693 Krupski Młyn, woj. śląskie, tel. , faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu bankowego na sfinansowanie zaplanowanego w bieżącym roku budżetowym 2013 deficytu budżetu gminy Krupski Młyn - kwota kredytu 870000 zł.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje udzielenie i obsługę kredytu bankowego na sfinansowanie zaplanowanego w bieżącym roku budżetowym 2013 deficytu budżetu gminy Krupski Młyn, z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań. Kwota kredytu wynosi 870000 zł. Kwota kredytu winna być oddana do dyspozycji Zamawiającego 3 dni od podpisania umowy na realizację zamówienia. Uruchomienie kredytu nastąpi jednorazowo na pisemny wniosek Gminy Krupski Młyn, w terminie do 3 dni od dnia złożenia przez Zamawiającego pisemnej dyspozycji. Spłata kapitału udzielonego kredytu dokonywana będzie w ratach miesięcznych, płatnych do 28 dnia każdego miesiąca, rozpoczynając od 28 stycznia 2014 roku a kończąc na 28 grudniu 2023 roku, w następujący sposób: - lata 2014 i 2015 - 11 rat (miesiące I-XI) po 5600 zł, 1 rata (miesiąc XII) w kwocie 5400 zł, - lata 2016 - 2021 - 12 równych rat po 7250 zł, - lata 2022 i 2023 - 11 rat (miesiące I-XI) po 8900 zł, 1 rata (miesiąc XII) w kwocie 9100 zł.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 240000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 234679,55
Oferta z najniższą ceną: 234679,55 / Oferta z najwyższą ceną: 281192,58
Waluta: PLN.