Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 222215-2013 z dnia 2013-10-23 r. Ogłoszenie o zamiarze zawarcia umowy - Krupski Młyn
Zamówienie obejmuje świadczenie usługi oświetleniowej na potrzeby oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie miejscowości Krupski Młyn w Gminie Krupski Młyn, w tym prowadzenie bieżącej konserwacji oświetlenia, utrzymanie...

Krupski Młyn: Świadczenie usługi oświetleniowej na potrzeby oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie miejscowości Krupski Młyn w Gminie Krupski Młyn
Numer ogłoszenia: 238533 - 2013; data zamieszczenia: 13.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 222215 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Krupski Młyn, ul. Krasickiego 9, 42-693 Krupski Młyn, woj. śląskie, tel. , faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi oświetleniowej na potrzeby oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie miejscowości Krupski Młyn w Gminie Krupski Młyn.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje świadczenie usługi oświetleniowej na potrzeby oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie miejscowości Krupski Młyn w Gminie Krupski Młyn, w tym prowadzenie bieżącej konserwacji oświetlenia, utrzymanie ciągłości świecenia, wymianę i naprawę uszkodzonych źródeł światła i innych elementów osprzętu służącego wykonaniu usługi (szafki, oprawy, klosze, słupy, kable), poprawę efektywności i jakości oświetlenia. Ilość punktów świetlnych objętych zamówieniem wynosi 179. Wszystkie stanowią własność Tauron Dystrybucja S.A. i usytuowane są w miejscowości Krupski Młyn.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 262049,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę