Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 125970-2014 z dnia 2014-04-14 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Krupski Młyn
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku wielofunkcyjnego przy ulicy Zawadzkiego 3 w Krupskim Młynie wraz z budową miejsc postojowych. Zadanie obejmuje w szczególności: a) remont obiektu, który polega na: - naprawie cokołu...
Termin składania ofert: 2014-04-29

Krupski Młyn: Modernizacja budynku wielofunkcyjnego przy ulicy Zawadzkiego 3 w Krupskim Młynie wraz z budową miejsc postojowych
Numer ogłoszenia: 193322 - 2014; data zamieszczenia: 09.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 125970 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Krupski Młyn, ul. Krasickiego 9, 42-693 Krupski Młyn, woj. śląskie, tel. , faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku wielofunkcyjnego przy ulicy Zawadzkiego 3 w Krupskim Młynie wraz z budową miejsc postojowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku wielofunkcyjnego przy ulicy Zawadzkiego 3 w Krupskim Młynie wraz z budową miejsc postojowych. Zadanie obejmuje w szczególności: a) remont obiektu, który polega na: - naprawie cokołu elewacji budynku wielofunkcyjnego - 37,4 m2, - remoncie tarasu (demontaż płytek na tarasie, wykonanie izolacji tarasu wraz z wykonaniem nowej wylewki betonowej, wykonanie wzmocnienia podłoża tarasu włóknem szklanym na żywicy, wykonanie wyprawy żywicznej na tarasie) - 174,7 m2, - remoncie balustrady (demontaż balustrady, przeróbka balustrady - podniesienie do 1,1 m, oczyszczenie i malowanie balustrady), - odwodnienie dachu, - naprawie tynków na ścianie tarasu - 80 m2, - malowanie farbami silikatowymi ścian tarasu, wymianie okratowania i stolarki drzwiowej - 198,62 m2, b) remont placu postojowego przy budynku wielofunkcyjnym, który polega na: - rozbiórce płyty betonowej - 19,2 m2, - usunięciu humusu i gruzu z rozbiórki, - korytowaniu terenu pod miejsca postojowe, drogę dojazdową i chodniki - 496,3 m2, - odwodnieniu terenu i odprowadzaniu wód opadowych z miejsc postojowych i dachu, - utwardzenie terenu pod kostkę, - położenie kostki na drodze dojazdowej, placu postojowym i chodniku, - przekładce słupów oświetleniowych, - montażu bramy ogrodzeniowej, uzupełnieniu humusu i obsianiu trawą terenu przyległego do miejsc postojowych. Projekt umowy stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Wszystkie wbudowane materiały winny być fabrycznie nowe i nieużywane, niefabrykowane i nieregenerowane, wolne od wad i obciążeń prawami osób trzecich. Każdy z materiałów budowlanych musi posiadać odpowiedni okres przydatności do użytku, być dobrej jakości oraz posiadać wymagane prawem polskim atesty dopuszczające do stosowania na rynku polskim. Wszystkie materiały budowlane muszą być zgodne z normami obowiązującymi w Polsce i Unii Europejskiej. Wykonanie prac musi być zgodne z zasadami opisanymi w Specyfikacji technicznej odbioru i wykonania robót budowlanych oraz na podstawie przedmiaru prac, stanowiącymi załącznik do niniejszego siwz. UWAGA! Tam gdzie przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej (materiały równoważne), możliwość dostawy materiałów budowlanych nie gorszych od założonych w SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.41.00.00-4, 45.43.00.00-0, 45.45.30.00-7, 45.33.20.00-3, 45.11.30.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 303919,69 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ