Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 368204-2014 z dnia 2014-11-06 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Krupski Młyn
Zamówienie obejmuje udzielenie i obsługę kredytu bankowego, z którego środki zostaną przeznaczone na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów. Kwota kredytu wynosi 1100000 zł. Kwota kredytu winna być oddana do dyspozycji...
Termin składania ofert: 2014-11-18

Krupski Młyn: Udzielenie i obsługa kredytu bankowego - kwota kredytu 1100000 zł
Numer ogłoszenia: 393626 - 2014; data zamieszczenia: 01.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 368204 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Krupski Młyn, ul. Krasickiego 9, 42-693 Krupski Młyn, woj. śląskie, tel. , faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu bankowego - kwota kredytu 1100000 zł.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje udzielenie i obsługę kredytu bankowego, z którego środki zostaną przeznaczone na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów. Kwota kredytu wynosi 1100000 zł. Kwota kredytu winna być oddana do dyspozycji Zamawiającego 3 dni od podpisania umowy na realizację zamówienia. Uruchomienie kredytu nastąpi jednorazowo na pisemny wniosek Gminy Krupski Młyn, w terminie do 3 dni od dnia złożenia przez Zamawiającego pisemnej dyspozycji. Spłata kapitału udzielonego kredytu dokonywana będzie w ratach miesięcznych (z uwzględnieniem karencji w spłacie kapitału do dnia 30 stycznia 2015 roku), płatnych do ostatniego dnia każdego miesiąca, rozpoczynając od 31 stycznia 2015 roku a kończąc na 31 grudniu 2024 roku, w następujący sposób: - rok 2015: 1 rata (I/2015) w kwocie 8800 zł, 11 rat (miesiące II-XII/2015) w kwocie po 9200 zł, - rok 2016: 1 rata (I/2016) w kwocie 8800 zł, 11 rat (miesiące II-XII/2016) w kwocie po 9200 zł, - rok 2017: 1 rata (I/2017) w kwocie 8800 zł, 11 rat (miesiące II-XII/2017) w kwocie po 9200 zł, - rok 2018: 1 rata (I/2018) w kwocie 8800 zł, 11 rat (miesiące II-XII/2018) w kwocie po 9200 zł, - rok 2019: 1 rata (I/2019) w kwocie 8800 zł, 11 rat (miesiące II-XII/2019) w kwocie po 9200 zł, - rok 2020: 1 rata (I/2020) w kwocie 8800 zł, 11 rat (miesiące II-XII/2020) w kwocie po 9200 zł, - rok 2021: 1 rata (I/2021) w kwocie 8800 zł, 11 rat (miesiące II-XII/2021) w kwocie po 9200 zł, - rok 2022: 1 rata (I/2022) w kwocie 8800 zł, 11 rat (miesiące II-XII/2022) w kwocie po 9200 zł, - rok 2023: 1 rata (I/2023) w kwocie 8800 zł, 11 rat (miesiące II-XII/2023) w kwocie po 9200 zł, - rok 2024: 1 rata (I/2024) w kwocie 8800 zł, 11 rat (miesiące II-XII/2024) w kwocie po 9200 zł, Odsetki od niespłaconej części kredytu płatne będą w ratach miesięcznych, każdego ostatniego dnia miesiąca, począwszy od miesiąca następującego po miesiącu, w którym nastąpiło uruchomienie kredytu. Zamawiający wymaga, aby oprocentowanie kredytu miało charakter zmienny i było sumą stawki WIBOR dla trzymiesięcznych depozytów międzybankowych oraz marży własnej banku (do obliczeń przyjąć należy stopę oprocentowania WIBOR dla depozytów trzymiesięcznych na dzień 5.11.2014 - 1,94%), natomiast prowizja od udzielonego kredytu oraz od ewentualnej prolongaty, zmiany harmonogramu spłat lub wcześniejszej spłaty kredytu wynosiła 0% (0,00 zł). Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez naliczania przez Wykonawcę prowizji rekompensacyjnej z tego tytułu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 170000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ