Krupski Młyn: Wybór banku prowadzącego obsługę bankową budżetu Gminy Krupski Młyn
Numer ogłoszenia: 3452 - 2015; data zamieszczenia: 08.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 396898 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Krupski Młyn, ul. Krasickiego 9, 42-693 Krupski Młyn, woj. śląskie, tel. , faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór banku prowadzącego obsługę bankową budżetu Gminy Krupski Młyn.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje kompleksową obsługę bankową budżetu oraz jej jednostek organizacyjnych obejmującą następujące usługi : 1. Prowadzenie rachunku bieżącego (podstawowego) Gminy Krupski Młyn 2. Prowadzenie rachunków pomocniczych Urzędu Gminy Krupski Młyn oraz rachunków jednostek organizacyjnych Gminy Krupski Młyn. 3. Realizacja lokat terminowych na zlecenie Gminy Krupski Młyn. 4. Sprzedaż produktów bankowych związanych z obsługą rachunku bieżącego tj. kredytów w rachunku bieżącym oraz poręczeń. 5. Bankowość internetową (elektroniczną) obejmującą w szczególności : - stałą obserwację obrotów i stanów środków na rachunkach bieżących oraz rachunkach pomocniczych, - uzyskiwanie pełnej i szybkiej informacji o usługach bankowych, - możliwość dokonywania operacji bankowych z siedziby urzędu gminy oraz jednostek organizacyjnych Gminy, 6. Realizacja zleceń płatniczych w formie elektronicznej nie później niż następnego dnia roboczego, 7. Przyjmowanie wpłat gotówkowych, 8. Dokonywanie wypłat gotówkowych, 9. Przechowywanie depozytów, 10. Możliwość otwierania w trakcie trwania umowy innych rachunków (pomocniczych) na wniosek gminy oraz jej jednostek organizacyjnych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 508860,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 495200,00
Oferta z najniższą ceną: 495200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 495200,00
Waluta: PLN.